گروه فرهنگی(میم)مدیر:ایمان غیاثی

آموزش تئاتر-ساخت فیلم و مستند-تست بازیگری-هنر پذیری-بدلکاری-روانشناسی

گروه فرهنگی(میم)مدیر:ایمان غیاثی

آموزش تئاتر-ساخت فیلم و مستند-تست بازیگری-هنر پذیری-بدلکاری-روانشناسی

روایت بهاره رهنما از اختلاف مهران مدیری و همسرش

بهاره  رهنما در  پاسخ  به سوالات  ما گفته  که  به خاطر  اختلاف  بین  همسرش  و  مهران  مدیری  دیگر  با  کارگردان و بازیگر  محبوب  کار  نمی کند.


برای ادامه بر  روی  ادامه  مطلب کلیک کنید



علاقه دارم به عنوان همسر به فاصله بین پیمان و مدیری احترام بگذارم و با مدیری کار نکنم


- بهاره رهنما بازیگر سینما وتلویزیون و همسر پیمان قاسمخانی روایت جالبی از اختلاف بین مهران مدیری و پیمان قاسمخانی بازگو کرده است . او به تازگی گفت وگویی با یکی از هفته نامه های سینمایی کرده ودر پاسخ به سوالی که " در کار جدید مهران مدیری بازی نکردید؟" می گوید: نمی دانم شاید این بار چون پیمان هم با مدیری کار نمی کند این اتفاق تاثیر داشته و البته واقعا این اولین بار است که اینطوری شده .نمی دانم به چه دلیل ارتباط کاری شان قطع شده است و برای اولین بار است که علاقه دارم به عنوان همسربه فاصله ای که پیمان با مدیری گرفته احترام بگذارم وبا مدیری کار نکنم. به هر حال تصمیم پیمان حتما دلیل قانع کننده ای داشته است .




پیمان قاسم خانی (نویسنده)

درادامه این مصاحبه از رهنما پرسیده شده:این اختلاف برسر چه مسئله ای رخ داده است ؟ وبهاره رهنما می گوید :آنقدر پیمان ومهران مدیری آدمهای درونگرایی هستند که هنوز دلیل واقعی این اختلاف را کسی نمی داند .
او در پاسخ به سوالی که تلاش نکردید این ارتباط را دوباره بین قاسمخانی ومدیری برقرار کنید می گوید :فکر خوبی است چون احساس می کنم هردوی اینها بدون یکدیگر کامل نیستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید واحدیان دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:34 ب.ظ

برای بدلکاری باید به کوجا هماهنگی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد